Una nova incidència ha deixat sense aigua els veïns de les urbanitzacions Lloret Residencial i MontLloret. Aquesta situació es ve produint en els darrers anys, sobretot durant els mesos d'estiu quan el consum d'aigua augmenta. Aquest any, però, ja es van registrar algunes incidències per Setmana Santa i ara, al mes de maig, la situació s'ha complicat.
Les primeres incidències van arribar el dissabte i, per tant, hi ha veïns que han estat tres dies sense servei. Aquesta nit, tècnics de l'ajuntament han estat treballant fins ben entrada la matinada per poder solucionar la situació i fer que els veïns recuperin el subministrament. L'alcalde, Jaume Dulsat, recorda que l'empresa encarregada de subministrar aigua a les urbanitzacons és Riera de Cabanyes i que, sobre el paper, l'ajuntament no tindria l'obligació d'actuar. "Ho fem per sensibilitat amb els veïns i per garantir un servei bàsic", ha valorat. Per això, insta l'empresa subministradora per tal que faci "tot el necessari a la seva xarxa per restablir el servei a tothom".
Demanen als veïns que es passin a la companyia municipal
El consistori critica que l'empresa subministradora ha incomplert novament el contracte deixant els veïns sense subministrament i denuncia que no fa les inversions per garantir l'abastament. Per a Dulsat, la situació és "insostenible" i fa ja massa temps que dura. Recorda, a més, que l'ajuntament va invertir prop de 3 MEUR per fer front a aquesta problemàtica i per garantir la connexió d'aquestes urbanitzacions a la xarxa municipal d'aigua. Ara, però, falta que els veïns es donin de baixa de Riera de Cabanyes i es passin a la companyia municipal. Un cop els veïns facin el pas, serà l'ajuntament el responsable del subministrament.