“Gaudint de Girona, Gaudint de l’Espai”. Aquest és l’eslògan de la nova campanya institucional que ha posat en marxa l’Espai Gironès, del tot lligada al territori gironí i que ha comptat amb la participació de divuit persones de diferents poblacions de la demarcació, que han estat escollides com a protagonistes. Segons destaquen els responsables del centre comercial, “la campanya pretén reforçar els vincles amb els ciutadans, les institucions i amb les comarques de Girona”.
S’han escollit sis punts “Premium” que es poden identificar fàcilment, de Girona (Pujada de Sant Domènec); Salt (Plaça Sant Jaume); Lloret de Mar (Jardins de Santa Clotilde); Figueres (Museu Dalí); Olot (edifici modernista, llibreria Drac); i Palafrugell (Calella de Palafrugell). En el cas de l’eslògan, s’ha volgut que recopilés els trets principals del centre: L’Espai Gironès és anar de compres, és entreteniment, i l’Espai Gironès és també diversió. “El resultat final és fresc, dinàmic i està perfectament alineat amb les fites i objectius de l’Espai”, es remarca.
Unes 300 persones van respondre a la crida que es va fer a través dels mitjans de comunicació i xarxes socials per participar en el càsting per escollir la nova imatge de la campanya institucional del centre comercial. La iniciativa s’emmarca en la voluntat de l’Espai Gironès de fer participar els gironins en les accions que porta a terme.