Castelló d'Empúries ha presentat aquest dilluns la nova imatge corporativa de turisme per promocionar el municipi. Unificant estil, la nova imatge vol donar força a les marques Castelló d'Empúries i Empuriabrava simplificant els logos i associant-les als tres grans recursos del municipi: la cultura, el mar i la natura.
Així, s'ha optat per transmetre dinamisme, amb una imatge neta i aplicable a qualsevol recurs promocional i que s'adapti a l'ampli ventall de recursos turístics. Tot el material de promoció que s'editi anirà acompanyat dels eslògans 'Like it, live it' i 'Viu-lo, és únic, és teu'. Amb els nous criteris s'ha reeditat la guia d'allotjament, el catàleg genèric i els plànols del municipi.
Una de les estratègies promocionals passarà per reforçar tota la promoció on-line. Amb aquest objectiu s'han realitzat tres audiovisuals promocionals i s'ha ampliat la base de dades fotogràfica per oferir-la al teixit empresarial del municipi per a que en faci lliure ús per a la seva promoció.
En un futur, també es volen crear espots promocionals de curta durada dedicats als diferents productes turístics que ofereix el municipi.