Transgourmet Ibèrica, referent de la distribució a l’hostaleria i del supermercat de proximitat, ha nomenat Francesc Pallarès com a nou director executiu comercial de la companyia. Amb una trajectòria de més de 35 anys en el sector, Pallarès ja havia estat vinculat a l’empresa en etapes anteriors, la qual cosa li atorga un profund coneixement del negoci i dels reptes actuals del mercat.
En el marc de la seva nova responsabilitat, Pallarès serà el responsable de liderar l’estratègia comercial de Transgourmet Ibèrica, amb l’objectiu d’enfortir el posicionament de la companyia com a referent en la distribució per a l’hostaleria. A més, continuarà impulsant el desenvolupament del retail de proximitat, una de les àrees clau en el pla d’expansió de la companyia.
Amb aquest nomenament, Transgourmet Ibèrica, que celebra el centenari de l’empresa aquest 2025, reafirma el seu compromís amb el desenvolupament i l’evolució del seu model de negoci, apostant per professionals amb una clara visió estratègica que contribuiran al creixement sostenible en un entorn cada cop més competitiu i dinàmic.
L'empresa
Transgourmet Ibèrica és propietat del grup suís Transgourmet, la segona empresa de distribució majorista d’Europa, que forma part del grup Coop. Actualment, l’empresa compta amb 5 plataformes de distribució a Espanya i és un referent en el sector del retail, amb prop de 700 supermercats franquiciats sota les marques Suma, Pròxim i Spar, i més de 2.000 clients independents.
A més, Transgourmet Ibèrica ofereix serveis a l’hostaleria a través de 70 cash&carry distribuïts per tot el territori espanyol i insular. L’empresa compta també amb una xarxa de servei i entrega formada per més de 370 comercials de food service i una flota de vehicles idèntica.