Kave Home acull el segon Marca Ciutat centrat en destacar territori i inversors econòmics

La pròxima edició es farà als Ocine de Girona el gener de 2025

L’agència de comunicació La Factoria i l’associació Catalunya Valley amb el suport de Girona Talent, van organitzar divendres passat el segon Marca Girona a la seu de l'empresa Kave Home, a Sils (Selva).

L’acte va començar amb una visita guiada a la seu de l’empresa en la qual, Francesc Julià, va explicar la trajectòria de la companyia “ja som més de 800 treballadors repartits per tot el món”, la futura ampliació del centre logístic de Tordera, i les últimes novetats, com la recent obertura d’una botiga a París.

L’acte va tenir com a objectiu posar en valor el territori, les empreses, els inversors i exposar diferents punts de vista d’empresaris i empreses com Dibosch, Comexi, Parlem, Sodeca, Refruiting, Bold, entre altres, amb la participació també del periodista i comunicador Francesc Sánchez Carcasés i el cuiner i empresari del Casamar de Llafranc Quim Casellas.

La jornada, que va aplegar 40 assistents i 13 ponents, la va tancar el president de la Cambra de Comerç de Girona, Jaume Fàbrega, i va lloar actes com el Marca Girona per dinamitzar el territori, les iniciatives empresarials i els vincles de futur que poden sortir: “I això fer-ho un divendres a la tarda té molt mèrit pel seu poder de convocatòria per la il·lusió de compartir les idees”.

La primera edició del Marca Girona es va fer a la seu de  Fruit Ravich, a Maçanet de la Selva, el gener passat, i el pròxim repte és convidar en un dinar col·loqui el president de la Generalitat, Salvador illa. La tercera sessió es farà a la sèu dels Ocine de Girona, el gener de 2025.