L’empordanesa Gelati Dino, empresa de gelats artesans italians, s’expandeix a Barcelona amb l’obertura d’una gelateria al Centre Comercial Maremagnum. El local, de 40 metres quadrats, disposa d’un espai de producció pròpia al mateix establiment i la seva posada en funcionament ha generat cinc llocs de treball.
Es tracta de la quarta inauguració d’aquest 2024, després d’obrir punts de venda a les localitats de Fuenlabrada (CC Plaza Loranca 2), Madrid (CC La Vaguada) i Torrejón de Ardoz (CC Parque Corredor).
La companyia treballa per complir, d’aquesta manera, el full de ruta previst a curt termini amb una inversió de més d’un milió d’euros que té com a finalitat la renovació de tres botigues i l’obertura de dues gelateries pròpies (una d’elles es va posar en marxa a l’abril a Madrid i l’altra està previst que s’inauguri aquesta tardor al centre de Girona) en un període de 18 mesos arreu de l’Estat.
Amb l’objectiu d’impulsar el consum del gelat i acostar el seu producte a un públic divers, Gelati Dino ha decidit consolidar-se als centres comercials que disposen d’una forta presència gastronòmica i per aquest motiu ha optat per expandir-se amb un local nou al CC Maremagnum.
El complex és gestionat pel grup francès Klépierre i l’any passat es va renovar de dalt a baix gràcies a una inversió de 15 milions d’euros que es tradueix, entre altres millores, en l’augment de 5.000 metres quadrats de la seva superfície comercial.
El centre inclou el Time Out Market, un gran mercat dedicat a la gastronomia i la cultura. El gran atractiu del nou establiment de l’empresa empordanesa és que disposa d’una zona de producció en el mateix punt de venda, la qual cosa permetrà que els clients gaudeixin de gelats frescos i artesanals preparats al moment.
Stefano Rosso, director de màrqueting de Gelati Dino Gruppo, valora l’actual política d’expansió de l’empresa: “En un termini d’entre tres i cinc anys ens centrem en expandir la presència de la nostra marca en l'àmbit nacional i internacional.
Ens marquem com a objectiu augmentar la nostra quota de mercat en el sector dels gelats artesanals, consolidant la posició que ja tenim en els mercats actuals i explorant noves oportunitats de negoci”. Explica que “es prioritza el mercat estatal, amb un enfocament especial a Madrid degut a què és una ciutat molt viva, a la seva economia dinàmica i al seu potencial per al consum de productes prèmium i artesanals”. Tot i que apunta que “també considerem l’expansió en l’àmbit internacional, com ja hem fet a Qatar, França i el Marroc”.