La iniciativa "Beu-te el museu", campanya promocional impulsada pel Patronat de Turisme per promocionar de manera combinada l’oferta museística i l’enoturisme de la destinació de la Costa Brava entre el públic de proximitat durant la tardor, ha registrat 190 participats i ha assolit el 72% d’ocupació en les 12 activitats programades dins del cicle.
Quatre de les activitats programades van exhaurir les entrades i algunes fins i tot van haver d’ampliar l’aforament per poder atendre la demanda.
A la fi de la campanya, tant els organitzadors —el Patronat de Turisme i els dotze museus i dotze cellers de la demarcació de Girona— com els participants en les visites combinades del mes d’octubre han valorat com a "molt satisfactòria" la iniciativa que marida vi i cultura.
En la tercera edició que se celebrarà a la tardor del 2024, el cicle de "Beu-te el museu" oferirà noves combinacions de museus i cellers per tal de renovar l’oferta de propostes inèdites que tant bona acollida han tingut per part d’assistents i també d’organitzadors.