"Estem convençuts que la nostra destinació es podria potenciar amb la marca Costa Brava, amb molt prestigi i reconeixement internacionalment". Els empresaris aposten per incloure-la al nom de la parada de l'AVE a la ciutat de Girona, de manera que el nom oficial que consti a tota la nomenclatura oficial sigui el de Estació Girona-Costa Brava.
El GiG també reclama que tots els trens de llarg recorregut entre París, Barcelona i Madrid tinguin parada a Girona. Es tracta d'un indret estratègic a poca distància de la frontera i de la Costa Brava, perquè consideren que té unes enormes potencialitats turístiques i econòmiques.
En l'àmbit de les infraestructures, el GiG farà arribar al nou conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, el figuerenc Santi Vila, les prioritats viàries dels sectors empresarials gironins, amb el prec de tenir-les en compte malgrat l'ofegament de les finances que pateix la Generalitat.
També creuen que és indispensable emprendre la construcció de la variant d'Olot i Les Preses. Defensen que cal completar l'anella viària de les Gavarres per La Bisbal, incloent una variant, i continuar treballant per la millora i increment de la capacitat dels accessos viaris a la Costa Brava, sobretot a voltant de les poblacions de Lloret i Blanes.
Entre les millores prioritàries a les comarques gironines, no pot faltar tampoc l'N-141e, rebatejada com 'la carretera de la vergonya', entre el municipi de Salt i Amer. En aquesta via, creuen que cal reduir la velocitat dels vehicles, reforçar la senyalització o fer intervencions destinades a minimitzar els riscos en els punts negres o encreuaments perillosos.
El GiG també reclama que tots els trens de llarg recorregut entre París, Barcelona i Madrid tinguin parada a Girona. Es tracta d'un indret estratègic a poca distància de la frontera i de la Costa Brava, perquè consideren que té unes enormes potencialitats turístiques i econòmiques.
En l'àmbit de les infraestructures, el GiG farà arribar al nou conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, el figuerenc Santi Vila, les prioritats viàries dels sectors empresarials gironins, amb el prec de tenir-les en compte malgrat l'ofegament de les finances que pateix la Generalitat.
També creuen que és indispensable emprendre la construcció de la variant d'Olot i Les Preses. Defensen que cal completar l'anella viària de les Gavarres per La Bisbal, incloent una variant, i continuar treballant per la millora i increment de la capacitat dels accessos viaris a la Costa Brava, sobretot a voltant de les poblacions de Lloret i Blanes.
Entre les millores prioritàries a les comarques gironines, no pot faltar tampoc l'N-141e, rebatejada com 'la carretera de la vergonya', entre el municipi de Salt i Amer. En aquesta via, creuen que cal reduir la velocitat dels vehicles, reforçar la senyalització o fer intervencions destinades a minimitzar els riscos en els punts negres o encreuaments perillosos.