Aplicant aquest descompte, el botiguer passava a pagar 4.429 euros de lloguer al mes en compte dels 8.753,68 euros que estipulava el contracte d'arrendament. Segons ressalta la querella, el gerent va fer valer "la confiança" que el botiguer tenia dipositada en ell per fer-lo signar documents dels quals no li van donar còpia i convèncer-lo de que el descompte en el lloguer era una fet, tot i que segons el contracte que va signar la bonificació només es feia durant els primers sis mesos del nou contracte.
Segons el querellant, el gerent els deia frases tranquil·litzadores quan preguntaven sobre el contingut del contracte, els deia que no patissin que ell s'encarregava de garantir el descompte i que el seu objectiu era que la botiga -de llenceria- no marxés de l'Espai Gironès. Així, el comerciant va decidir signar el contracte pels pròxims cinc anys tot i que prèviament havia manifestat que no podia continuar amb la botiga perquè els beneficis eren curts i el lloguer massa elevat.
La querella argumenta que amb aquesta operació suposadament fraudulenta el gerent va aconseguir persuadir al botiguer, ara querellant, per tal que continués en el centre comercial i d'aquesta manera la multinacional alemanya propietària es va assegurar la signatura del nou contracte de lloguer. Un cop signat el nou contracte d'arrendament per un nou període d'obligat compliment de cinc anys, continua la querella, el botiguer va veure com la propietària va començar a girar-li uns imports en concepte d'arrendament pel doble del que li havia assegurat que serien el gerent.
Pensant que seria un error, va decidir no pagar aquests imports però, per contra, ingressar a la multinacional la meitat, és a dir, el que assegura que havia pactat amb la gerència de l'Espai Gironès. Mentrestant, el botiguer diu que va intentar parlar amb el gerent i solucionar la situació però no va arribar a cap "solució amistosa" que permetés continuar explotant amb tranquil·litat el negoci del centre comercial i va decidir abandonar la botiga el passat mes d'octubre i acomiadar les seves dues treballadores.
Ara, la multinacional li reclama al botiguer que pagui en base als contractes signats 428.408,72 euros. Uns diners que, segons la querella, la multinacional reclama en base a contractes signats "mitjançant engany" i fent una operació mercantil "fraudulenta" amb la intervenció del gerent. L'advocada del querellant, Núria Angulo Roig, ha anunciat que sol·licitarà la suspensió del procediment civil en reclamació de rendes interposat pel centre comercial.
Segons els querellants, aquest no és el primer cas judicial d'aquestes característiques que ha afectat darrerament al centre comercial gironí perquè a principis d'aquest any la propietària de l'Espai Gironès va intentar reclamar 30.000 euros a uns altres botiguers. Segons asseguren, la reclamació va estar totalment desestimada pels Jutjats de Girona atès que els botiguers ja havien desocupat el local del centre comercial i el jutge va considerar que no se'ls podia reclamar per rendes futures.
Segons el querellant, el gerent els deia frases tranquil·litzadores quan preguntaven sobre el contingut del contracte, els deia que no patissin que ell s'encarregava de garantir el descompte i que el seu objectiu era que la botiga -de llenceria- no marxés de l'Espai Gironès. Així, el comerciant va decidir signar el contracte pels pròxims cinc anys tot i que prèviament havia manifestat que no podia continuar amb la botiga perquè els beneficis eren curts i el lloguer massa elevat.
La querella argumenta que amb aquesta operació suposadament fraudulenta el gerent va aconseguir persuadir al botiguer, ara querellant, per tal que continués en el centre comercial i d'aquesta manera la multinacional alemanya propietària es va assegurar la signatura del nou contracte de lloguer. Un cop signat el nou contracte d'arrendament per un nou període d'obligat compliment de cinc anys, continua la querella, el botiguer va veure com la propietària va començar a girar-li uns imports en concepte d'arrendament pel doble del que li havia assegurat que serien el gerent.
Pensant que seria un error, va decidir no pagar aquests imports però, per contra, ingressar a la multinacional la meitat, és a dir, el que assegura que havia pactat amb la gerència de l'Espai Gironès. Mentrestant, el botiguer diu que va intentar parlar amb el gerent i solucionar la situació però no va arribar a cap "solució amistosa" que permetés continuar explotant amb tranquil·litat el negoci del centre comercial i va decidir abandonar la botiga el passat mes d'octubre i acomiadar les seves dues treballadores.
Ara, la multinacional li reclama al botiguer que pagui en base als contractes signats 428.408,72 euros. Uns diners que, segons la querella, la multinacional reclama en base a contractes signats "mitjançant engany" i fent una operació mercantil "fraudulenta" amb la intervenció del gerent. L'advocada del querellant, Núria Angulo Roig, ha anunciat que sol·licitarà la suspensió del procediment civil en reclamació de rendes interposat pel centre comercial.
Segons els querellants, aquest no és el primer cas judicial d'aquestes característiques que ha afectat darrerament al centre comercial gironí perquè a principis d'aquest any la propietària de l'Espai Gironès va intentar reclamar 30.000 euros a uns altres botiguers. Segons asseguren, la reclamació va estar totalment desestimada pels Jutjats de Girona atès que els botiguers ja havien desocupat el local del centre comercial i el jutge va considerar que no se'ls podia reclamar per rendes futures.